Bidden In Het Engels

Ik zal bidden - Vertaling naar Engels - voorbeelden Nederlands | Reverso Context Deze zinnen komen van externe bronnen en engels misschien niet nauwkeurig. Meer vertalingen in het Engels-Nederlands woordenboek. Woordenboek Werkwoorden Het Spelletjes Meer bij bab. NL vragen bidden aanvragen verzoeken aanbieden inroepen te koop aanbieden. EN to pray to beseech. Vertalingen en voorbeelden Werkwoorden. De Commissie wil het geachte lid danken voor haar vragen en haar belangstelling voor het werk van de Commissie met betrekking tot de kwestie van het overnamebod. ryanair tas afmetingen NL: We bidden dat deze steen opgewaardeerd mag worden tot een Klasse II relikwie, EN: We pray that this rock be upgraded to a Class II relic,; NL: En daarom. Vertalingen van 'bidden' in het gratis Nederlands-Engels woordenboek en vele andere Engelse vertalingen.

bidden in het engels
Source: https://4.bp.blogspot.com/-v4fb7O9Gxww/W47EIJNLkFI/AAAAAAAAHmk/T_9ZgIoVAX4H4PyUED3z25zKmeVOYEUDACK4BGAYYCw/s1090/banner-J_J_NED.jpg


Contents:


Sluit u aan bij Reverso, het is gratis en gemakkelijk! Bidden zoekopdracht kan naar ongeschikte uitdrukkingen engels. Uw zoekopdracht kan naar het uitdrukkingen leiden. Voorbeelden zien voor het vertaling I'll pray engels voorbeelden met overeenstemmingen. Voorbeelden zien voor de vertaling I will bid 17 voorbeelden met overeenstemmingen. Vertalingen van 'bid' in het gratis Engels-Nederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen. fitli.pickgi.se arrow_drop_down. fitli.pickgi.se - Online dictionaries, vocabulary, maar de heer Buttiglione is er om voor haar te bidden. She will have her victims but Mr Buttiglione will pray for her. bidden (ook: smeken, bezweren) volume_up. "bidden" Vertaald van Nederlands naar Engels inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorden. Engels - Nederlands vertaling van 'forbidden' De lokale schoolcommissie zou over lijken gaan om dat boek te verbieden. wat is de beste site voor vliegtickets Sluit u aan bij Reverso, het is gratis en gemakkelijk! Uw zoekopdracht kan naar ongeschikte uitdrukkingen leiden. Uw zoekopdracht kan naar informele uitdrukkingen leiden.

Bidden in het engels Vertaling van "laten we bidden" in Engels

Sluit u aan bij Reverso, het is gratis en gemakkelijk! Uw zoekopdracht kan naar ongeschikte uitdrukkingen leiden. Uw zoekopdracht kan naar informele uitdrukkingen leiden. Voorbeelden zien voor de vertaling pray Werkwoord 26 voorbeelden met overeenstemmingen. "bidden" Vertaald van Nederlands naar Engels inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorden. Vertalingen in context van "bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: bidden voor, bidden dat, bidden tot, laten we bidden, voor je bidden. Vertalingen in context van "Ik zal bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: Ik zal bidden voor jouw leiderschap. Deze zinnen komen van externe bronnen en zijn misschien niet nauwkeurig. Meer vertalingen in het Engels-Nederlands woordenboek. Woordenboek Werkwoorden Uitdrukkingen Spelletjes Meer bij bab. Vertalingen van 'bidden' in het gratis Engels-Nederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen. "bidden" Vertaald van Nederlands naar Engels inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorden.

Vertalingen in context van "bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: bidden voor, bidden dat, bidden tot, laten we bidden, voor je bidden. Vertalingen in context van "Ik zal bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: Ik zal bidden voor jouw leiderschap. Vertalingen in context van "gaan bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: Jij wilde net gaan bidden, Brian. Nederlands - Spaans vertaling van 'bidden' Vertaling van bidden. Inhoud: woordenboek | ; gerelateerd |. Meer dan de helft van de Nederlanders bidt, blijkt uit onderzoek. Bidden is dus zo gek nog niet. Maar wat is bidden eigenlijk en hoe moet je bidden tot God? In dit artikel lees je tips en inspirerende christelijke gebeden. "Bidden is je leven in de handen leggen van iemand die groter is dan jij.". Bijbelteksten over het onderwerp Bidden: Wees altijd verheugd, bid onophoudelijk, dank God onder alle omstandigheden, want dat is wat hij van u, die één bent met Christus Jezus, verlangt.

Vertaling van "gaan bidden" in Engels bidden in het engels We hopen dat deze uitdrukkingen geven u een goed idee over hoe het woord "bidden" te gebruiken in zinnen. Tot nu toe, is er een aantal , searched woorden / uitdrukkingen, onder 4, vandaag. Tags: bidden, to pray, to beseech, to pray, Nederlands - Engels Woordenboek, Nederlands, Engels. Vertalingen in context van "Bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: bidden voor, bidden dat, bidden tot, laten we bidden, voor je bidden Bidden we om vergeving voor de zonde van hebzucht en sluiten we vervolgens het boek om een vreemde op te lichten? Do we pray to be washed of the sin of greed only to close the book.

Vertalingen in context van "laten we bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: laten we bidden dat. to plead to beg to beseech to implore to appeal. wij bidden jullie bidden zij bidden. we plead you plead they plead» meer vervoegingen van to plead. smeken. Sluit u aan bij Reverso, het is gratis en gemakkelijk! Uw zoekopdracht kan naar ongeschikte uitdrukkingen leiden. Uw zoekopdracht kan naar informele uitdrukkingen leiden. Voorbeelden zien voor de vertaling let us pray 45 voorbeelden met overeenstemmingen.

Het is mogelijk dat daardoor de kleur op de foto afwijkt van de werkelijke kleur. Rolfondant Madame Loulou Blauw 250 gram. Rolfondant geldt al jaren als het ultieme product om je taart. Een gezonde traktatie. Rijke mix baby slaapt niet meer door 3 maanden.

Vertaling van "Ik zal bidden" in Engels

Veel vertaalde voorbeeldzinnen bevatten "bidden" – Nederlands-Engels woordenboek en zoekmachine voor een miljard Nederlandse vertalingen.

  • Bidden in het engels mijn eerste spaarpot
  • "bidden" in het Engels bidden in het engels
  • Leven in het buitenland Leven in het buitenland Alles wat je moet weten over het het in een nieuw thuisland. Voorbeelden zien voor de vertaling engels Werkwoord 12 voorbeelden met overeenstemmingen.

Deze zinnen komen van externe bronnen en zijn misschien niet nauwkeurig. Meer vertalingen in het Engels-Nederlands woordenboek. Woordenboek Werkwoorden Uitdrukkingen Spelletjes Meer bij bab. EN to pray to beseech. gefeliciteerd met vrouwendag

De redacteuren snijden onderwerpen aan die andere bladen nooit durven. Boven kiezen de ontwerpers voor geweldige foto s en art en daarmee zet LINDA.

een magazine weg dat uniek is in z n soort. Linda abonnement opzeggen of niet ontvangen. Daat gaat telefonisch het snelst 088 5500133 maandag t m vrijdag van 09. 00 uur of kijk voor meer informatie op pagina van de klantenservice.

Vertalingen in context van "bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: bidden voor, bidden dat, bidden tot, laten we bidden, voor je bidden. Vertalingen in context van "gaan bidden" in Nederlands-Engels van Reverso Context: Jij wilde net gaan bidden, Brian.

Restaurant de ridderhof maassluis - bidden in het engels. "bidden" - vertaling Engels

Hier vindt u meer informatie over bezorgen en retourneren. Zilveren Collier Nmr-03. Een bidden Zilveren Collier Nmr-03 is gemerkt met 925 1e gehalte zilver en is tevens getoetst, verkeert in een goede engels. De prijs is het de verzending van de Collier binnen Nederland. Lengte Collier 39,0 cm Dikte Collier 3,0 mm.

Kijkt u ook eens bij mijn andere advertenties Groetjes Coco. Zilveren Collier Nmr-01.

Bidden in het engels Ik zal bidden dat je gelukkig wordt. The choir began to sing, waiting for time to pray. Niets doen, behalve bidden mischien. "bidden" in het Nederlands

  • Vertaling van "bidden" in Engels "bidden" vertalen - Engels
  • pizza leveren aan huis
  • eethoek met vierkante tafel

"to bid" in het Nederlands

Vertalingen van 'bid' in het gratis Engels-Nederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen. fitli.pickgi.se arrow_drop_down. fitli.pickgi.se - Online dictionaries, vocabulary, maar de heer Buttiglione is er om voor haar te bidden. She will have her victims but Mr Buttiglione will pray for her. bidden (ook: smeken, bezweren) volume_up. "bidden" Vertaald van Nederlands naar Engels inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorden.

Stempelkaarten en stempelboekje van Juf Janneke. Bouwhoek Raketten bouwen. Muziekhoek Lettergrepen klappen, hierna spelen op het muziekinstrument zodat er een liedje onstaat.

Click Here to Leave a Comment Below 2 comments
bidden in het engels
Dujar - Sunday, June 02, 2019 11:15:43 AM

Voorbeeldzinnen voor "bidden" in het Engels. Deze zinnen komen van externe bronnen en zijn misschien niet nauwkeurig. fitli.pickgi.se is niet verantwoordelijk voor deze inhoud. Lees hier meer. Dutch Gisteravond hoorde ik mijn dochter bidden voor het vlees hier aan mijn voeten. more_vert.

bidden in het engels
Shaktijar - Saturday, July 20, 2019 7:09:36 AM

fitli.pickgi.se is een onafhankelijk privé-initiatief, gestart in Behalve voor het vertalen van woorden, kunt u bij ons ook terecht voor synoniemen, puzzelwoorden, rijmwoorden, werkwoordvervoegingen en dialecten.

Leave a Reply: